کلمه کلیدی چیست؟

 

 

کلمه کلیدی چیست ؟ اغلب کاربران چه کلمات کلیدی را جستجو می کنند؟ برای افزایش بازدید سایت از چه کلماتی باید به عنوان کلمه کلیدی استفاده نمود؟  keyword یا کلمه کلیدی عبارتی است که کاربران اینترنت برای یافتن مطالب مورد نظر خود آن ها را در موتورهای جستجوگر وارد می کنند. به عبارتی کلمه کلیدی معرف محتوای شما در سایت می باشد. کلمه کلیدی همان چیزی است که باعث می شود کاربران مطالب شما را ببینند و محتوای شما در آن کلمات کلیدی در صفحات نخست نتایج گوگل دیده شوند. به کاربردن کلمات کلیدی مناسب مهم ترین تکنیک سئو و بهینه سازی سایت به شمار می آید. در نتیجه لازمه ی موفقیت یک سایت به کاربردن کلمات کلیدی مناسب است. اما از چه کلماتی باید به عنوان کلمات کلیدی استفاده نمود؟ این کلمات کلیدی را چگونه باید در تولید محتوا به کار برد؟ ما در مقاله ی کلمه کلیدی چیست به شما می آموزیم که چگونه با تعیین کلمه کلیدی مناسب به اهداف خود دست پیدا کنید و شاهد دیده شدن سایت خود توسط کاربران باشید

ادامه نوشته

سئو چیست؟ و چه اهمیت و کاربردی در بازار آنلاین دارد؟

سئو مخفف چیست؟

درست در همین لحظه که وارد این صفحه شدید در اولین پله و مرحله یادگیری سئو ایستاده‌اید. جایی که لازم نیست هیچ پیش‌زمینه و دانش قبلی در مورد سئو داشته باشید. بدیهی‌ترین و اساسی‌ترین نیاز بعد از گذراندن آموزش‌های راه‌اندازی کسب‌وکار آنلاین و ایجاد وب‌سایت تجاری، آشنایی با اصول سئو (به انگلیسی: SEO و مختصر Search Engine Optimization) است.
ما شما را در میانه‌ راه تنها نمی‌گذاریم و تا آخر قدم‌به‌قدم شما را در مسیر کارآفرینی آنلاین همراهی می‌کنیم. پس بدون ذره‌ای دودلی و اضطراب این مقاله را مطالعه کنید. اگر سوالی در ذهن‌تان شکل گرفت حتما در انتهای همین پست بپرسید تا پاسخگوی شما باشم.
خب! بهتر است با یک سوال ساده شروع کنیم. موتور جستجو چیست؟!

آشنایی با موتورهای جستجو

 

ادامه نوشته

دامنه چیست و انواع دامنه‌ها کدامند؟

دامنه چیست و انواع دامنه‌ها کدامند؟

دامنه یا اصطلاح انگلیسی آن دامین، از اجزای اصلی هر سایت به شمار می‌رود. در واقع خیلی ساده بخواهم بگویم، دامنه به همان آدرس سایت گفته می‌شود. هر دامین از دو جزء نام و پسوند تشکیل شده. برای نمونه دامین mandegarweb.com را در نظر بگیرید. کلمه mandegarweb همان نام و عبارت com. پسوند این دامنه هستند.

 

    ادامه نوشته

    هر آنچه درباره «توییتر» می دانید و نمی دانید؟

     

     

    توییتر چیست؟ بنیان گذاران آن چه کسانی هستند؟ هدف از راه اندازی این شبکه اجتماعی چه بوده است؟ نقش توییتر در سازمان دهی انقلاب ها و اعتراضات داخلی چیست؟ آیا توییتر به ابزار جاسوسی سرویس های اطلاعاتی تبدیل شده است؟ برای آشنایی با زوایای بیشتر این شبکه اجتماعی با گزارش ویژه مشرق همراه شوید...

     

    ادامه نوشته

    میکروبلاگ چیست ؟

    میکروبلاگ چیست ؟

     

    پست های طولانی وبلاگ ها مدت ها است که به مکان مناسبی برای تبلیغات بازاریاب های محتوا است. در حقیقت ، بسیاری از مطالعات ثابت کرده اند که از بین عوامل دیگر ، محبوبیت یک نوشته و محتوا وابسته به تعداد کلمات آن می باشد. در ادامه با گلد فالوور همراه باشید تا به معرفی میکروبلاگ بپردازیم.

    به نظر می رسد که طبق عقیده بسیاری از افراد پست های طولانی و جامع تر ارزش بیشتری به دست می آورند و سهم اجتماعی بیشتری نسبت به مقاله های مشابه کوتاهتر خود کسب می کنند. تعداد کلمات بین 2250-2500 می تواند حداکثر ترافیک ارگانیک را به خود اختصاص دهد و پست هایی با 3000-10000 کلمه بیشترین تعداد خواننده را به دست می آورند.

    اما امروزه این موضوع در حال تغییر می باشد. اکثر کاربران ، علاقه خاصی به محتوای طولانی ندارند. نظرسنجی ها بیان می کند که 75٪ از افراد خواندن پست های زیر 1000 کلمه را ترجیح می دهند. و تعداد کمی از افراد برای خواندن پست های 2000 کلمه ایی مشتاق هستند.

    با وجود این تغییرات ، میکروبلاگ ها محبوبیت پیدا می کنند. سایت های میکروبلاگینگ مانند توییتر و Tumblr در حال حذف محتوای طولانی هستند که می توانند ، در هر زمان و هر مکانی استفاده شوند.

    ادامه نوشته

    چرا وبلاگ‌ نویسی از نوشتن در شبکه‌ های اجتماعی مهم‌تر است؟

    ادامه نوشته

    با افزایش استفاده از رسانه‌های اجتماعی بررسی مزایا و معایب آن اهمیت بیشتری پیدا می‌کند. درست مانند هر موضوعی استفاده از رسانه‌های اجتماعی دو جنبه مثبت و منفی دارد. حالا که بیش از هر زمانی تعداد کاربران رسانه‌های اجتماعی افزایش یافته است و این کاربران در هر رنج سنی قرار دارند، بهتر است به بررسی دقیق‌تر مزایا و معایب رسانه‌های اجتماعی بپردازیم.

    اگر برای شما هم پیش آمده است که گاهی هنگام استفاده از رسانه‌های اجتماعی آزرده‌خاطر و رنجیده شوید و یا به عنوان یک والد می‌خواهید نظارت بیشتری بر فعالیت فرزندان خود در این محیط داشته باشید در ادامه این مطلب با بررسی مزایا و معایب رسانه‌های اجتماعی با آی‌تی‌رسان همراه باشید.

    مزایای رسانه‌های اجتماعی

    این مقاله را با نگاهی بر جنبه مثبت و مزایای رسانه‌های اجتماعی شروع می‌کنیم.

    ادامه نوشته

    بازاریابی رسانه های اجتماعی یا SMM چیست؟

     

    بازاریابی در شبکه‌های اجتماعی چیست؟

    بازاریابی در شبکه‌های اجتماعی چیست؟

     

    مقدمه

    اصطلاح بازاریابی در شبکه های اجتماعی یا همان Social Media Marketing اصطلاحی است که طی چند وقت اخیر بسیار پر کاربرد شده است. امروزه اهمیت حضور و تبلیغات در شبکه های اجتماعی بر کسی پوشیده نست اما اگر فکر می کنید برای حضور در این فضا، یک بلندگو بردارید و محصول و کار خود را در شبکه‌های اجتماعی جار بزنید کمی درنگ کنید!. قبل از این کار باید بدانید که معرفی و فروش محصول در این محیط به این راحتی و توسط یک بلندگو قابل انجام نیست و کمی فوت و فن دارد. راز به شما پیشنهاد می‌کند، قبل از شروع تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی، خواندن این مطلب را از دست ندهید. این مطلب به شما کمک می‌کند تا اطلاعات کاملی نسبت به بازاریابی شبکه‌های اجتماعی بدست بیاورید.

     

    فهرست

    اهمیت بازاریابی در شبکه‌های اجتماعی آشنایی با مفهوم بازاریابی و شبکه‌های اجتماعی بازاریابی شبکه‌های اجتماعی ( SMM ) چیست؟ بازاریابی در شبکه‌های اجتماعی را از کجا شروع کنید؟ روش های افزایش فالوور در شبکه‌های اجتماعی مهمترین پلتفرم های شبکه‌های اجتماعی


     

    ادامه نوشته

    آموزش کامل وبلاگ نویسی در بلاگفا به صورت تصویری

    سایت های زیادی وجود دارند که خدمات وبلاگ نویسی را ارائه میدهند.سایت بلاگفا نیز از جمله معروف ترین سرویس های ارائه دهنده خدمات وبلاگ نویسی به صورت کاملا رایگان می باشد که ما در ادامه،آموزش وبلاگ نویسی به زبان ساده و همراه با تصویر را برای شما ارائه میدهیم.

     

    ۱- مراجعه به سایت بلاگفا به نشانی www.blogfa.com و ثبت نام در آن :

    ادامه نوشته

    درآمد فعال یا درآمد غیر فعال؟

    درآمد فعال یا درآمد غیر فعال؟

    برای رسیدن به آزادی مالی باید کدام را انتخاب کنید؟

    روش های مختلفی برای کسب درآمد وجود دارد، مثل فروش کالا یا خدمات از طریق اینترنت یا به صورت سنتی در بازار، حتی اگر سر کار هم بروید، باز هم چیزی برای عرضه و فروش دارید و آن زمان و مهارت های شماست.

    در واقع شما به ازای زمانی که فعالیت میکنید و سر کار حاضر میشوید، درآمد کسب میکنید.

    همچنین با سر کار حاضر شدن در واقع شما دارید تخصص و مهارت هایی که دارید را به عنوان یک خدمت به صاحب اصلی کسب و کار ارائه کرده و در ازای آن حقوق دریافت میکنید.

    پس مهم نیست چه کاری انجام دهید، به هر حال برای کسب درآمد به هر روش چه آنلاین و چه به صورت فیزیکی باید خدمت یا محصولی را عرضه کنید.

    اما اینکه درآمد شما به چه صورت به دست می آید به دو نوع تقسیم بندی میشود و دانستن آن بسیار مهم است زیرا میتواند در رسیدن شما به آزادی مالی موثر باشد.

    دو روش برای کسب درآمد وجود دارد، یکی درآمد فعال و دیگری درآمد غیر فعال.

    در این مطلب با این دو نوع درآمد آشنا شده و یاد خواهید گرفت که چه کارهایی در دسته درآمد فعال قرار میگیرند و چه درآمدهایی از نوع غیر فعال هستند.

    سپس مشخص خواهیم کرد که اگر میخواهید به آزادی مالی و ثروت برسید باید کدام یک از این دو نوع درآمد را انتخاب کرده و در نهایت با روش های کسب درآمد اینترنتی آشنا خواهیم شد.

    اما ابتدا بگذارید تعریفی از هر کدام از این دو نوع درآمد داشته باشیم.

    ادامه نوشته

    بازاریابی درون گرا یا بازاریابی درونی چیست؟

     

    بازاریابی درون گرا را در زبان فارسی، بازاریابی جاذبه ای و یا بازاریابی ربایشی نیز معنی کرده اند. در واقع این نوع بازاریابی بر پایه تولید محتوای یکتا و کاربرپسند استوار است. در روند این نوع بازاریابی شما محتوای تولیدی خود را قبل از اینکه مخاطب تصمیم بگیرد که از محصول یا خدمات شما استفاده کند به دست او می رسانید و به ابهامات و سوالاتی که در ذهن او است پاسخ می دهید تا بتوانید به او کمک کنید تا راحت تر تصمیم بگیرد که از محصولات یا خدمات شما استفاده کند یا خیر. 

    به صورت روشن، شما بجای آنکه در مورد ویژگی ها و مزایای خدمات و محصولات خود صحبت کنید، در مورد اینکه با استفاده از محصولات یا خدمات شما چه مشکلی حل می شود صحبت می کنید. بر خلاف بازاریابی سنتی که تمرکز آن بر روی تبلیغات محصولات و خدمات و ویژگی های آنها است.

    ادامه نوشته

    پیوند یکتا چیست، پیوند یکتای خوب چه ویژگی هایی دارد؟

     

     

    به آدرس منحصربفرد(URL) یک صفحه وب پیوند یکتا(Permalink) یا پیوند دائمی(Permanent Link) گفته می شود، انتظار می رود این آدرس در طول عمر صفحه وب تغییر نکند. باید توجه داشته باشید که پیوندهای یکتا بخش مهمی از ساختار یک وب سایت هستند، چرا که موتورهای جستجو و کاربران از این آدرس ها برای ایندکس و بازدید صفحات استفاده می کنند.

    ادامه نوشته

    اسلوگان یا شعار تبلیغاتی چیست؛ چگونه می‌توان شعار تاثیرگذار نوشت؟

     

    تماً هنوز هم جملات و عباراتی مانند «هر روز بهتر از دیروز» و «انتخابی مطمئن» را به خاطر دارید. به مواردی از این دست، slogan یا شعار تبلیغاتی می‌گوییم. طبیعتاً قدرت شعارهای تبلیغاتی را نباید دست کم گرفت؛ اما در عین حال تهیه یک شعار تبلیغاتی به‌یادماندنی مانند موارد بالا معمولاً دشوارتر از چیزی که درواقع هست به نظر می‌رسد.

    بد نیست بدانیم که ریشه کلمه slogan به اسکاتلند برمی‌گردد و به معنی «فریاد جنگ» است؛ یعنی کاری که سربازان پیش از ورود به میدان مبارزه انجام می‌دادند. به‌طورکلی، شعار تبلیغاتی یک گزاره کوتاه (تقریباً به کوتاهی همان فریاد) و سهل آموز است که از طریق آن کسب‌وکار مورد نظر به سرعت در ذهن مشتری تداعی می‌شود.

    شعارهای تبلیغاتی فراوانی وجود دارند که سال‌ها در یاد و خاطر مردم باقی مانده و به پایه و اساس کمپین‌های تبلیغاتی و بازاریابی بی‌شماری تبدیل شده‌اند؛ به‌عنوان نمونه می‌توان به شعار تبلیغاتی نایکی با عنوان Just Do It (فقط انجامش بده) یا شعار تبلیغاتی اپل با عنوان Think Different (متفاوت فکر کنید) اشاره کرد. برخی از شرکت‌ها بیشتر از یک شعار تبلیغاتی دارند و شعار تبلیغاتی برای بسیاری از شرکت‌ها جایگاهی به اهمیت نام برندشان پیدا کرده است.

    داشتن یک شعار تبلیغاتی تأثیرگذار و به‌یادماندنی مزایای متعددی دارد. به‌عنوان مثال، یک شعار تبلیغاتی مختصر و مفید و خوش آهنگ را می‌توان در هر تبلیغاتی به کار برد و به کمک آن، فضای هماهنگ‌تر و پخته‌تری را در کمپین‌های تبلیغاتی به وجود آورد. به علاوه، می‌توانید از شعارهای تبلیغاتی (به‌تنهایی یا در کنار لوگوی کسب‌وکار) به‌عنوان نوع ظریفی از تبلیغات در هر کجا که بخواهید استفاده کنید. در مجموع، شعار تبلیغاتی یک راهکار کم هزینه و در عین حال بسیار مؤثر برای تبلیغات و گسترش دامنه دسترسی به مشتریان هدف است.

    ادامه نوشته

    کپی رایتینگ چیست؟ کپی رایتر کیست؟

    کپی رایتینگ چیست؟ کپی رایتر کیست؟

    کپی رایتینگ با املای «Copywriting» (متفاوت با Copyright که با حقوق معنوی و حق نشر سر و کار دارد) از دو قسمت Copy و Writing تشکیل می‌شود. واژه کپی در حالت عادی به همان معنایی است که در فارسی به کار می‌بریم؛ اما در ترکیب کپی رایتینگ به معنی نوشته‌هایی است که حالت تبلیغی یا ترویجی دارند و برای استفاده در رسانه‌های مختلف تهیه می‌شوند. قسمت Writing این ترکیب نیز به معنی نوشتن است. بنابراین منظور از کپی رایتینگ، نوشتن آیتم‌های تبلیغاتی است. به عبارت بهتر، در کپی رایتینگ به دنبال نوشتن متن‌هایی هستیم که با جلب توجه و علاقه مخاطب، او را به انجام یک عمل خاص ترغیب می‌کنند.

    با این تعریف، «کپی رایتر» کسی است که در کپی رایتینگ مهارت دارد. کپی رایتر تلاش می‌کند تا از طریق یک متن مناسب، خواننده را به انجام یک تعهد، خرید یا هر عمل دیگری متقاعد کند. این متن چه در تبلیغات تلویزیونی و چه در محتوای اینترنتی، نقش بسیار مهمی را بر عهده دارد. در واقع، حتی تأثیرگذارترین تصاویر و ویدئوها نیز بدون متن یا دیالوگ مناسب نمی‌توانند تأثیر مطلوبی را از خود بر جا بگذارند.

     

     

    ادامه نوشته

    چگونه کسب درآمد اینترنتی داشته باشیم؟

     

     

     

    در فضای مجازی روش های زیادی برای کسب درآمد از اینترنت وجود دارد که هر شخص با توجه به مهارت های شخصی میزان سرمایه و همچنین علاقه به زمینه کاری می تواند از طریق آنها کسب درآمد اینترنتی داشته باشد ولی اغلب علاقه مندان به کسب و کار اینترنتی و کسب درآمد از اینترنت اغلب خود را با افکار زیادی درگیر می کنند از ایده گرفته تا سرمایه گذاری مراحل راه اندازی کسب و کار جذب مشتری و فروش همه ی این موارد در مرحله اول باعث کندی راه اندازی کسب و کار شما می شود و حتی ممکن است هیچ وقت نتوانید آن کسب و کار را راه اندازی کنید لذا در روش هایی که ذکر می کنم نه نیاز به ایده است نه سرمایه ی خاص شما می توانید بدون سرمایه گذاری یا حتی داشتن ایده ی بکر کسب درآمد اینترنتی داشته باشید.

     

    ادامه نوشته

    مراحل اصلی راه اندازی کسب و کار اینترنتی

    مراحل اصلی راه اندازی کسب و کار اینترنتی

    حال که دانستیم کسب و کار اینترنتی چیست مزایا و معایب کسب و کار اینترنتی و انواع کسب و کار اینترنتی  را بررسی کردیم  حالا می توانیم نسبت به راه اندازی کسب و کار اینترنتی اقدام کنیم. باتوجه به اهداف انواع کسب و کار اینترنتی مراحل اصلی راه اندازی کسب و کار اینترنتی به عوامل زیر وابسته است:

    • بازار ایده را پیدا کنید
    • یک اسم را به عنوان برند مشخص کنید
    • مدل کسب و کار خود را تعیین کنید
    • حداقل بودجه لازم برای راه اندازی کسب و کار اینترنتی را تامین کنید
    • وبسایت خود را راه اندازی کنید و به فروشگاه ساز متصل کنید در صورت نیاز تولید محتوا کنید
    • محصولات و خدمات مرتبط به مهارت و تخصص خود را طراحی کنید
    • برنامه بازاریابی کسب و کارتان را پیاده کنید ازجمله سئو , ایمیل مارکتینگ ,تبلیغات, شبکه های اجتماعی و…
    • کسب و کار خود را بهبود و توسعه دهید خدمات پشتیبانی خود را برای مشتریان گسترش دهید
    • امنیت کسب و کار اینترنتی خود را با بهبود امنیت وب سایت کسب و کار تضمین کنید
    • صبر و حوصله کافی برای جذب ترافیک و کاربران هدفمند داشته باشید

     

    ادامه نوشته

    کسب و کار اینترنتی چیست ؟ کسب درآمد از اینترنت

    کسب و کار اینترنتی چیست ؟

    قبل از اینکه کسب و کار اینترنتی را تعریف کنیم باید ابتدا مفهوم کسب و کار را بدانیم پس ابتدا کسب و کار را تعریف می کنیم تا دید بهتری نسبت به راه اندازی کسب و کار اینترنتی و تعریف کسب و کار اینترنتی داشته باشیم.

    تعریف کسب و کار  از دیدگاه  wikipedia   :

    کسب و کار (به انگلیسی: Business)، یک سازمان است که برای فراهم کردن کالا، خدمات یا هر دو به مشتری ایجاد شده است. کسب و کار در اقتصاد سرمایه‌داری حکم‌فرماست، بیشتر کسب و کارها که مالک آن‌ها بخش خصوصی است برای این ایجاد شده‌اند که سودساز باشند و دارایی صاحب‌شان را بیشتر کنند. کسب و کارها می‌توانند ناسودبر باشند یا مالک آن‌ها دولت باشد.

    از کسب و کاری که چندین فرد در دارایی آن شریک باشند با عنوان شرکت یاد برده می‌شود، هر چند که این واژه تعریف دقیق‌تری نیز دارد. پترس و پلومن، از صاحب نظران این حوزه، بر این باورند که هر نوع خرید و فروش کسب وکار نیست، بلکه کسب وکار هر نوع تبادل تکرار شونده و تجدید پذیر است.

    معمولاً کسب و کار در شکل خصوصی آن نمود پیدا می کند که تلاش دارد بر سود بیشتر یا فروش بیشتر تمرکز کند و سهم بیشتری از بازار را به خود اختصاص دهد. اما در شکل دولتی آن بیشتر مشارکت تعداد بیشتری از افراد جامعه اهمیت دارد.حال می توانیم به این سوال پاسخ دهیم  کسب و کار اینترنتی چیست ؟

    ادامه نوشته

    آموزش تصویری ثبت نام در شبکه اجتماعی LinkedIn

    ادامه نوشته

    شبکه اجتماعی LinkedIn چیست ؟

     

    ادامه نوشته

    تجارت اینترنتی چیست؟

    تجارت الکترونیک به شیوه ای از تجارت گفته می‌شود که در آن بازارهای خرید و فروش به صورت آنلاین صورت می‌گیرد. به این معنا که شبکه‎های اینترنتی به عنوان واسطه میان مصرف کنندگان و تولیدکنندگان عمل می‌کنند. 

    فروشگاه‎های اینترنتی در حکم بنگاه‎های اقتصادی عمل می‌کنند و کاربران اینترنتی نیز همان خریداران و مشتریان می‌باشند. از تجارت الکترونیک می‌توان با عنوان «کسب و کار اینترنتی» نیز یاد کرد. در سال‎های اخیر به دلیل رشد روزافزون استفاده از اینترنت، تجارت الکترونیک بیش از پیش کاربرد یافته است که همچون گذشته یک واژه بیگانه و نامأنوس به شمار نمی‌رود.

    ادامه نوشته

    شاپرک چیست و چه می‌کند؟

    ادامه نوشته

    اینماد چیست؟ از سیر تا پیاز دریافت نماد اعتماد الکترونیک

     

    ادامه نوشته

    گواهی نامه SSL چیست؟ SSL چگونه کار می‌کند؟

     

    احتمالاً تاکنون متوجه شده‌اید که آدرس‌های موجود در اینترنت با دو پیشوند http و https آغاز می‌شوند! اما تفاوت http و https در چیست؟ تفاوت این آدرس‌ها در استفاده کردن یا عدم استفاده از گواهی‌نامه‌ی SSL است. در این مقاله همراه ادمین سایت باشید تا به زبان ساده بررسی کنیم که گواهی نامه SSL چیست؟ و چرا باید از آن استفاده کرد؟

    ادامه نوشته

    چگونه https (پروتکل امن SSL) را بر روی سایت‌مان نصب کنیم

     

    تما آیکون سبزرنگ قفل و کلمه Secure را در کنار آدرس اینترنتی بعضی سایت‌ها دیده‌اید. این شکل نمایش نشانی ایت سایت‌ها یه شما می‌گوید که حتما با سایتی معتبر مواجه هستید! انتقال اطلاعات در این سایت‌ها به شکل رمزنگاری شده صورت می‌گیرد. قبل‌ترها فقط تعدادی از سایت‌های خیلی مطرح از این نوع ارتباط استفاده می‌کردند اما امروزه استفاده از پروتکل امن SSL به یک ضرورت برای سایت‌ها تبدیل شده است.

    در این آموزش به شما می‌آموزیم چگونه به سادگی و بدون هزینه این پروتکل را در سایت‌تان فعال کنید و علاوه بر ارتقای سئو و رتبه‌تان در گوگل، به مخاطبان اعلان کنید که با یک سایت امن و معتبر مواجه هستند. این مطالب برگرفته از سایت میزبانی وب میزبان فا است و برای تمام هاست‌های سی‌‌پنل قابل استفاده است.

    ادامه نوشته

    چگونه امنیت سایتمان را بالا ببریم؟

    امنیت سایت یکی از مسائل مهم در سایت است.

    البته درسته که راهکارهای زیادی وجود دارد برای بازگردانی سایت به حالت اول اما به قول پزشکان پیشگیری بهتر از درمان است.

    داشتن وب سایت از زمان گسترش ابزار و خدمات عالی در فضای وب پیشرفته تر شده است.